31 Aralık 2012 Pazartesi

Yep Yeni Yilimiz..

Oncelikle en huzurlusundan bir yil olsun bu yil...ben her senenin bir nedeni amaci oldugunu dusundum hep..bu sene benim icin kararlar senesiydi..onemli adimlara karar...yasama dair kararlar..dusuncelerime..yeniliklerime karsi kararlar...Basarili kararlar verdim mi bilmiyorum...ama bir sekilde, atlattim hepsini--cogunlugunu diyelim ya da..Artik (cogunlukla) nasil adim atmam gerektigini farketmis, aydinlanmis, neye hazir olmasi, nereye yonelmesini biraz da olsun kesfetmis bir insanim gelecek yila hazir..
Sonrasinda en mutlu anlar bizimle olsun..sevdiklerimizle daha da cogalacak, yeniliklere kucak acacak bir yil olsun..dunyanin diger bir ucunda hayatin anlamini bile kurcalamaya imkani olmayan minikler huzur icinde buyusun..benim gucumun onlara biraz da olsa yetecek kadar buyumesine izin versin bu yil..
Ailem huzurlu olsun..sevdiklerimle o kalabalik kahvalti sofrasinda bulusmam icin yeni bir tas daha ekleyebileyim hedef patikama bu yil...
Tum dilekelrimiz gerceklessin bu yil..dolayli yoldan da olsa hepsi gercekelsiyor biliyorum..o yolun taslari diziliyor tek tek...
Sevgilimin, canim ailemin, canim dostlarimin..hepsinin huzurlu, mutlu gonlunce bi yili olsun...
Tum guzellikleri kucakliyacak bir dunya bir gunde olamaz..ama umarim ufak adimlarla daha yasanabilir bir hayat sunabilecegimiz yarinlar olur bu yilin da bu yolda katkisi cok olur..

Seni cok cok ama cok ozleyecegim eski yil..bana bu sene hic hayalini kuramiyacgaim muhtesem anlar yasattin..hayati ogrenmem icin gozumu actin..firsatlar tasidin..engelleri astirdin...yeni yila hazirladin beni...
yeni yila senin sayende daha da guclu girecegim icin cok mutluyum..
Simdi kocaman bir gulumseme...gene kirmizi yilbasi ojelerimizle en guzel dileklerle yeni yil hosgeliyorsun hayatimiza:)

                                         
                                            






Hiç yorum yok:

 
© duygulu notlar | Designed by Thailand Hotels, in collaboration with Tech Updates, Webdesign Erstellen and Premium Wordpress Themes