25 Aralık 2012 Salı

kendiniz size gelip akil verdi mi hic?

Zaman tuneline atlayip geldi kendileri gecenlerde...karalanmis notlarin arasinda oldu bu zaman yolculugu..gecmisi sorguladigim anda..gene karistirirken zihnimin ucra koselerinde raslastik kendisiyle..
biliyormus gelicegimi bugun oyuzden zaman yolculugunu hemencecik yapivermis elindeki isleri birakip...
sana artik soyelemiycm su gecmisle hesaplasmalarin bitmedi diyp kiziyor once..sonra..yuzu asiliyor.."bak..hadi unutalim kirginliklari...sen simdi siyril su ruh halinden..kendin nekadar guclusun bi onu hatirla..neler basardigini..ne zorluklari astigini.heh bu duygulari al..dusunceleri al yerlestir merkezine..baska da bisey dusunme..sil seni uzen..kiran ne varsa..at gitsin..bosuna yuk etme zihnine.." cabaliyor kendince iste beni iyi hissettirmek icin.."anliyorum seni bi de beni dinle".."ben hayata bakis acimi olusturan ogelerin sarsildigini hissediyorum...dogrularimi otrurttugum bazi taslar var ya..he iste onlar sarsildi..devrildi bi kaci..bazi seyleri sorgulamami da cok gorme...kendime dogru diye edindigim yollari..ben aslinda baskalari icin de cizdim..onlara layik olmak..yaranmak icn belki de..ama simdi o taslar yikildi..devrildi..."huzun kaplamisti icimi..gecmisten taa buralara beni neselendirmeye gelen ben ise ne yapicagini bilemez halde.."sana hep soylediklerimi hatirla..su an hissettiklerin cok normal..baska turlu asma ihtimalin yok....ama hayat sevincinin sonmesine izin verme..dalip dlaip gidiyorsun burlardan cok cok sIk..duymuyorsun sonra cevrendekileri.."
"okadar belli mi ediyorum..farkinda dgeildim...ben icimde yasamaya cozmeye calisyordum oysaki bu duygu karmasalarini...".."oluyor elbette.olsun da..seni eskiden en basit seyler mutlu eder di..hala ediyor..ama sole eskilerde seni yi hissettiren sarkilari dinle biraz..bak gozunun onunden gecicek tum guzellikler..ayilicaksin adeta..sakin korkma olur mu..sakin..ben buraya gelirken gelecekde biz de bi yerlere yolculuk yapiyordu tunelde onunla karsilastim...cok cok telasli..eli kolu doluydu..sole gecerken seslnmesem gormiycek di beni..saskinlikla selamladim..inanmiyorum cok guzelmisim diye bagirdi oncleikle..halbu  ki ben diyicektim ona bukadar guzel mi olucam ben diye..kocaman bi kahkaha patlatti..inanilmaz acelem var..hey eger dusundugum kisiye gidiyorsan ona sadece tek bir sey soyle eminim o anliycaktir..bugun gozlerinin iicni aydinlatan hayaller sadece biraz otede..agaca taktigi buseneki sus icin diledigi seyler onun hayatinin asil baslangici olucak.." dedi..anladin mi nedemek istedigini ...sanirim biraz catlak bi yetiskin olucam...
Herneyse...benim de donmem lazim cok is var..odev ders..seninle burda cene calmayi cok ock isterdim..hatta senin yerinde olmayi..seni seviyorum sakin karamsarliga dusmemize izin verme..sana inaniyorum..hey yogaya geri donemdin di mi hala?" " hayir..zamanimi ayarliyamadim.." " hadi sen bole tembel degildin..buna ihtiyacin oldugunu biliyoruz ikimizde.." diyip tunele atlayi verdi....

Gecmiste dolasirken o civiltiyi o hayat canliligini o dunyayi elinde dondurebilirsin..herseyi elde edebilirsin hisleri sardi icimi..belki daha cesur olabiliridm..daha kararli daha emin...idogruluk yolum kendimce cizdigim gerisinde birakti bazi seyleri tabulastirip...
nese ilk adimi atmam gerek once biriki gecmisten sarki..sonra..biiir yogaya basla...ikiiii farkinda ol...uuucc gulumse cocouk gibi sevin gene herseye...dooort...hersey yolunu bulur....

Hiç yorum yok:

 
© duygulu notlar | Designed by Thailand Hotels, in collaboration with Tech Updates, Webdesign Erstellen and Premium Wordpress Themes