20 Aralık 2012 Perşembe

Hafta sonu..TGIT

Ohh..yorucu bir haftanın sonuna daha geldik..en en sevdiğim anı haftanın efendim..işten gelinir..laptop çantası bir köşeye bırakılır ve bir kaç saatliğine kafadaki tuuuuum iş sıkıntıları atılır...Hayat Guzeeeelll be arkadaaaaş...
Kristmas bı de yarın Dubai'de baya bir azalma var kişi sayısında herkes tatile evine gitmiş durumda krısmısı kutlamaya..ben kutlamasamda bu gunü seviyorum ya insanlarda yarattığı o etkiyi..cıvıl cıvıl havası..enerjisi yayılıyor bana da geçiyor..:)

Al şimdi eline bir kadeh şarap iç tüm huzurlara, başarılara...laptop çantana bir sonraki uzanışına kadar..hayat senin..aşkın senin...dünya senin) abartıyorum dimi?oh olsun abartılı yaşamak harika perşembe akşamını..daha uzun oluyor etkisi.. -he dipnot haftasonu cuma yerıne perçembe başlar Dubai'de Pazar iş başıdır efendim-


2 yorum:

annen dedi ki...

Ben senin annenmiyim ,ben tüm eksiklerime tüm yalnızlığıma ve tüm yüklerime rağmen seni doğurmuş,emzirmiş ve yoğurmuş olmaktan harika bir keyif alıyorum.Ben harika bir ağacın semeresini almanın gururunu yaşıyorum.Bu ağacı büyütürken gerekenden daha fazlasını yapamamanın keşkelerini yaşıyorum.Seni çok ama çok çok seviyorum canım kızım.yaşam sana harika meyveler versin.

duygulunotlar dedi ki...

hayati kesfetmek seninle guzel annem:)

 
© duygulu notlar | Designed by Thailand Hotels, in collaboration with Tech Updates, Webdesign Erstellen and Premium Wordpress Themes