16 Aralık 2012 Pazar

Alternatif Kesin Kararlar Gibi..

Ben bu sene kendime bir liste yaparak bitirecegim yili..Ortasından ikiye ayıracağım sayfayı incecik bir çizgiyle, sağ tarafa bu sene neler yapmışımları başarmışımları kocaman birartı işaretiyle yazıp, devamına neler yaşamışım maddelerıni. Sanırım bu 'Yaşamışımlar' eksilerle belki de soru işaretleriyle devam eden maddeler olı,ucak..Sonra sol tarafına geçeceğim çizginin, yepyeni yılda ben neler yapmak ıstıyorumla baslıyacağım. Öncelikle kendimi listenin en üstüne yerleştiriceğim..Ruhumu rahatsız eden insanlara cizgi cekeceğim bu yıl..ben bu yıl samimiyete kucak açacağım...ailem gibi olmaya..yüreğini açmaya çekinmeyecek kimse benimleyken..Ben diyeceğim bu sene ne basarmak istiyorum, herşeyi okadar da ciddiye almıyacağımı hatırlatacağım lıstede..akişina bırak dedi çünkü bu sene bana hayat üstüne basa basa..
Yapılmış hataları tekrarlamayacağım bu sene..ben zaten hata yapmaya cesaretli bir tip değilimdir ya, ama kendime, hayata, sevdiklerime, karşı yaptığım haksızlıklar da hataların en büyüğü değil mi? İşte bunları engelliyeceğim bu sene..Kalbim daha büyük olsun bu sene..hedeflerim gibi...mutluluklarım gibi..Ufku açık olsun hayallerimin tıpkı hislerim, bildiklerim, farkettiklerim gibi...
Hayata tutunsun yüreğim , ufacık bir çocuğun ilk adım heyecanı gibi, aşkım gibi, tutkularım gibi..

Haydi yenı yıl, kucaklıyorum seni...en en en sevdiğim yıl gibi:)))

Hiç yorum yok:

 
© duygulu notlar | Designed by Thailand Hotels, in collaboration with Tech Updates, Webdesign Erstellen and Premium Wordpress Themes