28 Ocak 2011 Cuma

Gezinti...zamanda~hayalde...


Sabah haftasonu icin uyanmaya erken....havalansin diye heryer acilan can pencereden dolan tazecik sabah kokusu...radyoda calan nostaljik sarkilar...mis gibi bir tembel hava...gozunu bir an kapat...goturuveriyor seni seneler oncesine...etrafinda bulunan insanlarin sesi bile kulaginda...kalabalik, civil civil havanin tadini cikartan insanlarin...mis gibi agac kokulari burnunda...hatta acmasan gozunu canlandirdigin yerde yuruyup dolasabiliyorsun..iste sag tarafunda cok sevdigin kafe..biraz ilerde yillardir gormedigin cook eskilerden bir dost..selam veriyor sesleniyor sana...biraz havadan biraz sudan biraz hayattan konusuyor..sozlesiyor yoluna devam ediyorsun...iste biraz ilerde citir simitci, tazecik bunlar diyo aklini celiyor...susamlar nasil da guzel kokuyor hemen bir krem peynir surdurup ortasina, eline alip salina salina ilerliyorsun, bir kac tanede eve paket yapritiyorum...oh hayat ne guzel...kafan rahat..bombos..dert yok tasa yok...kuslar civil civil atliyor bir agactan digerine...asiklar elele..benim elim de askimda, ic gecrimek yok uzaklarda diye...biraz daha ilerliyorum...mis gibi bi kahve kokusu...kavrulmus lokum yaninda...dinlenip azicik orda...hadi biraz daha ilerlesem diyorum....inanilmaz kendi hayal koridorumda ilerliyorum...herseyin en guzelinin en sevdigimin oldugu hayal sokagimda...insanalr selam verioyr yanimdan gecerken..gulumsuyor..herkes birbiri icin guzel seyler diliyor...sarkilar degisiyor radyoda...baska hatiralarin kokusu geliyor burnuma her melodide...o hep bayildigim sokaga girioyrum ama o da ne...zaten benim evim ordaymis...allahim ne de guzelll...rengarenk cicekli bahcemde, tum ailem kahvalti sofrasinda...himmmm mis gibi kokuyor taz demli cay..mis gibi kokuyor sevgi....
gozler haifif aralninca kendi diyarimdan, aciliyor gercek dunyaya kapi, sevgilim sariliyor...kocamam bir opucuk.. o guzelim koku hala  havada...anliyorum o bahcede kahvalti etmek cok yakin...duygunun harikalar diyari miniminnacik iksiri icip oraya kavusabilmekten daha zor, daha uzun bir yolculuk ve zaman gerektiriyor ama elimi uzatip herseyi sekillendiricek, dokunacak kadar da yakin...


Hiç yorum yok:

 
© duygulu notlar | Designed by Thailand Hotels, in collaboration with Tech Updates, Webdesign Erstellen and Premium Wordpress Themes