11 Ocak 2011 Salı

Ilkbahar, Yaz, Sonbahar, Kis...

Mevsimler akip gitmesini ozluyorum bu bikac gundur…Yagmurlu havada felc olan Istanbul trafiginde takildigim saatlerin haddi hesabi yoktur belki… ama degisen mesvimle gelen yeni telaseyi ariyor insane bazen..usumeyi..kalin kiyafetlerle, guzel botlar ve cizmelerle bir kislik modasina burunmeyi…
Zamanin aktigini hissediyorsunuz boylece..yagmurlar karlar darken zaman gecip, agaclar cicek acip baharin isinan havasiyla burunulen rehavet durumu, beni bu havalar mahvetti diyebilme..yazin ilk sicaklarini hissettirmesiyle civil civil renklere burunen bir hayat..sonra saranan yapraklar..romantiklesen kasim…tazecik toprak kokusuyla  dolu yagmurlar… yani bi kosturmaca anlatmak istedigim..akip giden bazen cok tekduze dedigimiz hayatimzida aslinda akkip giden cok guzzle mevismler var… encok ozlediim seylerden birisi bu sanirim Dubai’de…daha oncesinde belki ihtiyacini hic bukadar hissetmedigim belki de degerini bilemeyip sikayet ettigim..havalar cok sicak, kis gelsin…havalar cok soguk yaz gelsinJ bunu demek cok guzelmis…dort mevsimi yasayabilmek bir ayricalikmis megersem…
Evet katkat lahana gibi giyinmek yok belki ama onu bile ozler mi ya insan…Iste alistigi bir hayat duzeni-dongusu olunca, neyi ozleyecegini de sasirir insane boyle…
En cok sevilen mevsim tabikki de yazdir yani o soguk kis kosullarina dayanmayi mumkun kilan hadi mart sonu havalar duzleicek..civil civil bir tabiat uyanicak tesellisidir..yazi beklerken kosturmacadan bi bakarsiniz zmaan gecmis katkat kazaklardan incecik kiyaftelere gecilmis..yani alsinda zaman gecilmis..Her mevismin bir karakteri ve sizi etkileyen ruh hali...
Dubai icin hayat biraz bu anlamda sanki belli bir anda belli bir nokta’da durmus gibi..cook agir gecen bir yaz mevsimi..cooook sicaktan az sicaga…sicak sicak sicak…ilik ilik ilik oyunu gibi…
Iste mevsimsel degisimin bir insane hayatinda yeri bukadar muhim ve eglenceliymis megersem..surda azicik icimiz urperince sevindirik olmakla yetiniveriyoruz bizde…ama bunun da keyfi apayri..sikayetci degilim yanlis anlasilmasin…Hani sonbahar cocuguyum ben ariyorum iste arada melankolik yagmurlariJ


4 yorum:

PINAR dedi ki...

Sonunda yazmissin Duygu yani:) Cok mu yoruyorlar seni?

duygulunotlar dedi ki...

Eveeeettt..yoruyorlar beni:)usengeclikde oluyor iste..:) ayy bole benim yazmami beklemen cok hosuma gitti:)

PINAR dedi ki...

Ya evet takip ettigim seylerin surekli yenilenmesini istiyorum.Isiniz ne kardesim yazin iste Alla Allaaa:) Bak ben 3gunde bir falan yaziyorum, herkes gorevini bilsin:) Sen de benim yazmami bekliyor musun Duygu?
Ben biraz SIKILIYORUM Duygu, anliyorsun degil mi?

duygulunotlar dedi ki...

Kabul ediyorum ihmal ettigim blogumu..ama artik daha etkin olucam..anliyorum seni..sakin..sakinn:))derin nefesler alalimm:)

 
© duygulu notlar | Designed by Thailand Hotels, in collaboration with Tech Updates, Webdesign Erstellen and Premium Wordpress Themes