27 Ekim 2010 Çarşamba

Istanbulday(d)im..

Her gelip gidiste ayni bocalama...ayni sorular...ayni huzun ayni garip his.."e gidip geldikce alismisindir" yorumlari, hic de alisilmiyor...kolay da gelmiyor...hatta zorlasiyor..ama burda yapilan onemli bir aldatmaca var, bunyeye beyne bu hatirlatilmiyor..sadece geliniyor ve gidiliyor, anin tadi sonuna kadar cikartiliyor, valizler yigecek stoklariyla doldurulup geri geliniyor... ozlemek, ihityac duymak, kacirdiklairni dusunmek kesinlikle yasak...bi sonraki gelisin hemencecik geliceigi dusuncesiyle kandiriliyor akil...
--------------------------------
bu gidisimde sonunda diplomami alabildim:) Yuksek lisans derecemin onayli kagidi ellerimin arasinda...sabahlara kadar yorulmak, odevler icin projeler icin paralanmak, stres kupune donmek, ah hele o tez donemi aman allahim..yasamayan bilemez...nasil bir stres o...ama sonucunu alabilmek cok ayri...kendini bir sinavi daha verirken gormek..bir adim daha ilerde durmak..harika bi duygu..he hayat sana karsiligini verdi mi? ya da veriyor mu? ya da vercek mi? yani ben aldim...o basari hissi benim icin en onemli karsilikti..hayatta bir guzellik yapicaktir elbet..:)di mi? yapar di mi?:) bilmiyorum ki duzen oyle bir tuhaf isliyor ki....zaman birakivermek le hala israrci olmak arasinda oyle cok gidip geliyorum ki...du bakalim:) yelkenleri indirmek yoook.....
-----------------------------
Annisimle ne iyi yaptik..harika bi hava karisladi beni..tam bahar, pastirma yazi..mis gibi deniz kokan bir hava..atladik hemen sahile, orta sekerli kahvelerimiz, sohbetlerimiz, her noktasinda guzellik arayislarimiz, martilarin sovlari..kesmedi tabi bizi ver elini heybeli...yazin o curcunasi da bitmis..sakin sessiz...alip gotruyor su ada havasi her dertten insani...bambaska bi alem..bambaska duygularla kavuruyor insani.hayallerin bi bambaska susleniyor..
canim annem...iyi ki atlayiverdik motora..geciverdik o diyara...
---------------
ve de donus yaklasinca...bir garip duygu cokuyor...ah bi de feci bir soguk aliginligi var bende..adim atacak hal yok...gitme diyen bakislar gucleniyor...zaten gitmek zor geiyor onlari birakip...canim kocam da bekliyor..nasil  arada kalmaktir bu?..hep bir tarafi birakmak..ozlemek..yarim kalmak...........canim kocami gorene kadar oyle burugum ki..goruverince onu diniiyor tum ic sikintilairm...sairlinca..aliyorum tum dunyaya karsi durucak gucumu..enerjimi tazeliyorum, umutlarim, hayallerim capcanlniyor:) hayat boyle bir sey iste...her zaman bir karar ve diger sikta geride birakilanlar...ama bi saniye neydi kural, yalkenleri suya indirmek yok, karamsar olmak yok....ozaman..cok guzel olucak hersey..buna sonsuz inaniyorum..sevgili ailem..esim yanimda ... hem ben cok sey ogreniyorum bu gidip gelmelerden..bambaska bi duygu oluyor her defasinda...her defasinda baska birsey daha kesfediyorum...:)
--------------------
he bi de bu bikac gundur kucuk detaylari ne goruyorum ne duyuyorum...ohh ne rahat takilmiyorum detaylara yani:)...
ama maalesef sadece basinctan dolayi iki kulagim tiptikali..saolsun kucuk seyelri duymam engel..
gozlugumu de kaybettim...astimatim saolsun ufak gereksiz detaylara gozum kapali:)
tam da ihityacim olan zaman:)))

2 yorum:

Jolliebee dedi ki...

Valla süper yapmışsınız anne-kız. Adalar harika oluyor ben yaşadığımı anlıyorum oralarda. Çok gariptir kocaman bir kara parçası değilde su ile çevrili minik bir kara parçası seni çok daha mutlu edebiliyor hayatta. Herkesin bir adada evim olsa keşke hayali vardır bence. Güzel manzara, sevdiğin insanlar, bi de her zamanki sevdiğim kokuysuyla türk kahvesi var mı daha ötesi? :)

Yazını okurken tek bir şey canımı sıktı o da tez. Uzatma aldım diye kendime hep kızmışımdır. Bu zamanı çok da boş geçirmedim aslında gerek full-time gerek part-time ama insan yine de kendine kızıyor. Bi kurtulamadın şu tezden diye yazında da okuyunca kendimi hatırladım. Bitti tez ama şu düzeltmeler ve sonuç kısımları ne olurdu sihirli değnekle hemencecik bitse :(

duygulunotlar dedi ki...

nasi lozluyorum adalari..demli cayim, turk kahvenin kokusunu marti seslerinde...ama belki de kiymetini bilmek daha muhim elinin altindao lmasindan cok he?..
tezine canini sikma sakin..ben de tez donemi ole akisliklerle karsilastim ki..hepsi geciyor..seni gelistirip yeni kapilar acmasina izin ver..canini da sikma..bitiyor aliyorsun leine kagit parcasi ama kiymeti pahabicilmez diplomani..;)

 
© duygulu notlar | Designed by Thailand Hotels, in collaboration with Tech Updates, Webdesign Erstellen and Premium Wordpress Themes