12 Ekim 2010 Salı

Happy Birthday 10.10.10

Uzun zamandir bekledigim dogum tarihim gelmisti..:) yillar oncesinden  uuuvv 2010 yilinda cok havali bir dogumgunum olucak demistim:) evet sanirim yuzyilda bir gelebilcicek bir tarih ve de gun ve ayin ayni oldugunu da katarsak..ve bunu diger olaislikla denklemdirirsekk....ooooovv yani zor bir ihtimal:)))
Ailesinden..arkadasliarindan uzakta kutlamak cok zor...sole kocamaaan bir kucak dolusu iyi ki dogdun almanin keyfi hicbirseye degisilmez...ama yillar benim takvimimde ilerledikce bolesi duygusal anlara daha farkli bakabildigimi goruyorum..uzuntulu tarafi bi kenara gonderip o gunun keyfini yasayabilmek gibi...cunku sevgi nekadar buyukse etkisi okadar uzaklara yayiliyor ve hissediyorsunuz...sevgili esimin yanimda olmasi bunu saglayabilmemin en buyuk katkisi..
Oldum olasi kalabaliktan hoslanirim..evet evde sessiz kalmayi hep secmis..cok girisken olmamaisimdir ama..kalabalik arkadsa ve aile toplantilairndan hep inanilmaz keyif almisimdir..yillar gectikce bu sayinin artmasi gerekiyor ve dah ada kalabaliklasiyor insan..belki eski dostalri maalesef cekiliyor baska hayatlara..araya mesafeler..yillar girdikce..eski arkadaslar siliniyor..ama geriye kalanlar hep var olucak bunu biliyorum..kalansaglar bizimdir misali:)
bu sene biraz daha kalabalikti dogum gunum...Burda yasadigim apartmandaki komsum MGe ve esi, turk gecesidne tanistigimiz Elina ve esi, Turkish Madam's cofee'de tanistigim kizlardan Irem ve esi, ve Mert'in uni'den arkadasi Nesimi...kocamaaaan kucak dolusu iyi ki dogdun kutlamarim oldular..beni sonsuz mutlu ettiler:)
Hani hep belirtiyorum ya insanalr aslidna burda yalniz ama kimse bunu gostermiyor ya da oyle diye bir adim atmiyor..ama ben atiyorum..haytta hic de yilmiycam duygulairmla haraket etmekten..ben de kimi taniyorsam iste oyuzden cagiridm...oncesinde mertimle guzle bir aksam yemegi yedik..Pachanga restorantta harika bir latin amerika restoranti..Gitar esliginde latin sarkilari ve inanilmaz sica bir ortam..zaten dogumgunum diye hersyein buyusunu bin kat arttirdigim icin inanilmaz bi yer oldu orasi benim gozumde...Merrt'le yillar gectikce yakinlastigimi daha da birbrimizi tamamladigimizi ve nekadar sansli oldugumuz gormek en buyuk hediye benim icin bu hayatta...hayataimda herzaman bir ask ve bir dost olucak onun sayesinde...cnaim kocam..
: tamam Dogum gunume donuyroum.. yemeten sonra arkadaslarimiz da katildi bize..restorantin bar ksimina gectik..sanki evden bir kose(dedim ya buyusnu bin kat arttiriyorum) guzel bir sofa ortaada bir sehpa ve cevreisnde tekli koltuklar...teker teker herkes geldi..ellerinde yarimelma gonul alma..bu okadar onemli ki cunku bu gunlerde boyle gunlerde cogu kisi artik birsey almamaya basladi..hediye almak benim icin okadar onemli ki cocoukligum gibi..cunku ozamanlar hediye almassan olmaz ama buyudukce niye degeri olmuyor bunun? iste oyuzden havalara ucuyorum..degeri pahasi, modlei rengi onemli degil..benim icin ozel olmasi en ozeli:)
ve iste pastam geliyor Dubai'de bildiginiz pasta'dan bulmak zor burda hepsinin adi Cake cunku ingilizcede oyle bir ayrim yok..Bu Cake leri de bizdeki gibi yapmiyorlar dogumgunlerine ozel..ama son zamanlarda bi yer acilmisti, askimda hemen kivrak zekasiyla oraya siparis vermis , en cilekli en cikolatalisindan:) gitar esliginde latin muzigi soyeeyen ikili pastaya eslik edip bana Happy birthday yaptilar...ve beynimde o harika dilekler, gercklesmesini istedigim herseyle ufledim 26 li mumu:) ve bir yas daha buyudum:)..
Hayatimdaki takvimler ilerlerken..mutlugu arayisim heran devam ediyor...hayatla surdurdugumuz mucadele..onu anlmaya calismak..verdigi mesajlari gozardi etmemeye calismak..olumsuzluklarda hemen yelkenleri suya indirmemeyi..ve dahasini ogrenebilmek icin yeni bir firsat...umarim bu seneki firsatlarimi guzel degerlendirebilirim..is arayisim uzun zamandir devam ediyor..bu yuzden periyodik olarak umutsuzluga kapiliyorum..ama biliyorum ben bircok seyi basarabilcek biriyim ve uzun zmaandir birsey basarmak adina adim atmiyorum..iste bu yasimda bu adimi aticam bunu gerceklestiricem..sadece biraz ilham biraz cesaret ve cok fazla sansa ihtiyacim var bu yil bol sansli bir yil olmali..sagligi..berekeeti mutlugu da cabasi olsun:)
Bu sene bu yasimda heerseeyy benim istedigim gibi olsun:)...

3 yorum:

duygulunotlar dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
burcu dedi ki...

duygu meraba ben burcu yıllar yıllar önce ayvalıktan, hatırlaman biraz zor olabilir:) bloğunu tesadüfen gördüm.Bende bloggerim:)Biraz geç oluyo ama doğum günün kutlu olsun. Takip ediyorum seni görüşürüz:)

duygulunotlar dedi ki...

Burcucum merhaba:) hatirlamam mi cok sevindim..ne guzel bir tesaduf..dogumgunu kutlaan icin de cok tesekkurler..himm heen blogunu takibe laiyim ozaman:)
gorusmek dilegiyle,
sevgiler,
Duygu

 
© duygulu notlar | Designed by Thailand Hotels, in collaboration with Tech Updates, Webdesign Erstellen and Premium Wordpress Themes