26 Ekim 2019 Cumartesi

Sari Yazi

Sana Sonbahari nekadar ozledigimi anlatmismiydim hic?

Gri bulutlarin biraraya gelisinin beni nekadar keyiflendiridigini, yagmurun yagmak uzere olusunun adimlarima kattigi hizi..aniden cikan ruzgarin sacimi ve yanaklarimi oksamasinin bana verdigi hazzi…
Sonbaharin ayri bir kokusu oldugunu farket mismiydin peki?
Gozlerimi kapattigimda bu kokuyu canlandirip ozlemimi gidermeye calistigimi biliyor musun?
Sonbahari olan bir ulkede dogdugum icin kendimi gercekten cok sansli hissediyorum.
Ne buyuk bir kayp bu mevsimi yasiyamamak…tadamamamak..sonbaharin hazzini bilmememek…
Ah hele o mevsim gecisindeki melenkoli..ah o yaz bitimin huznuyle sonbaharin gelisindeki o sari his biraraya geldi mi…
Sonabahari nekadar sevdigimi bilir misin? oyle ki,  trafikte kalmak bile inanilmaz romantik gelir bana sileceklerin ahenkli sesiyle yagmurun tikirtisi, sokakta yagmura yakalanip semsiyenin ruzgardan ters donmesi bile yasam dolu gelir bana…botlarin eskimis ve yipranmissa icine sizan su, usuyen parmakalrin hissi yuvaya donup kaloriferde isitmaya can atmak guven hissi verir…
Dolmus beklerken sararan yapraklari izleyip, ressam olsaydim diye ic cekmek..su renkleri sonbahari cizememek ne yazik..

Sonabahari cok ozledim, belki de sonbahari yasadigim yaslari..geride kalan sonbahar anilarimi..
Sonabahar cocugu olmak insani gereksiz duygusal ve hassas yapabiliyor diye yillarca dertlendigimi bilir misin?..simdi bukadar hisli olabildigim icin kendimdeki bu mucizeyi kutlayabildigimi sana soylemis miydim peki?
Saniyede icimden gecen binlerce duygunun cok normal oldugunu sanardim yillarca, oysa bunun bir tanesini bile tadamayan insanlarla tanistim ve birbirimizi neden anlayamadigimizi kesfettigimden beri, iyi ki sonbaharda dogmusum diyebildigimi.

Su anda sonbaharda dokulen yapraklari, ruzgarin gucuyle dans eden dallari, ciseleyen yagmurun tiz sesini hissedebiliyorum..kokusu burnumda kozalaklarin ve o taze toprak kokusunun…
Derin bir ic cekisin bana getiremeyecegi hasretleri, sonabahar yapraklariyla suslenmis anilarin izlerini , disardaki sus havuzunun sesinin yagmur sesi olusuyla kendimi kandirmam tip ki ozlemleri unutmaya calismam gibi…

Sonbahari nekadar ozledigi mi anlamis miydin hic?...

Hiç yorum yok:

 
© duygulu notlar | Designed by Thailand Hotels, in collaboration with Tech Updates, Webdesign Erstellen and Premium Wordpress Themes