6 Mayıs 2011 Cuma

Hidrellez

Senelerden sonra ilk defa hem de kendi evimiz de hem de Dubai'de Hidirellezi kutladik:)..Bu sene kacirmamak icin telefonuma alarmi kurdum..beyaz A4 kagitlairmi hazir ettim...
Hatirliyorum kucukken ben pek bi heyecanla inerdik apartmanin bahcesine, tum komsular toplanmis gecenin o vaktinde, gul dallarinin kenarlarinda..sanirim baska hic bir kuvvet o saatte okadar kisiyi asagiya gonullu olarak indirmeyi basaramaz:)..ellerimize kagit tutusturulur cizin hayalleri..:) e ozamanalr sinavalra hazirlaniyorduk okul da okul cizerdik:) evlenmek isteyenler gelinlikler icinde kendileirni cizer, cocuk isteyenler bebecikler, ev araba her biri sembolik cizittirlirdi...
Dun gece de aldik elimize kagit kalemi..cizdik de cizdik hayalleri...kagida dokunce hayalleri goruyorum ki aslinda pek de bi beklentisi yok ya su insan oglunun hayattan..ama bu sefer ole mutevazi davranmadik..madem istiyoruz en bol sifirlisindan olsun banknotlar, en luks markali arabalar, satafatli evler, kalabalik aileler:) bakondaki begonvile tutturduk kadifeden kesede dirhemleri ve hayal kagidimizi..hizir dedim gel gor bizi..ve tum dilekleri olanlar..bi dokun kagitlara..ugurun, bereketin bollugun bulassin bizlere de...
Atesimizi yok tu tabi atliyacak ustunden:) bu da kafi..sabaha erken kalkip baktim resimlere:)) kadife kese de sanki daha bi dolu geldi...

Seviyorum ben boyle gunleri...gelenekleri..necok anisi birikir, unutlumaz olur yillarca baksaniza...cizerken istekleri yasiyor da insan biyer de...simdi hani yapiyorya insanlar kursalara gidip, meditasyon egitimlerinde..burda da goruyorum hayalleirnizi cizin diyor egitmen....e biz bunu hep yapioyoruz...hidirellez adi...yani arayisa gecmeden..isteklere cozum bulmadan kendi ozundeki ogretilere baktiginda insan, aslinda ihtiyac duydugu her cevap, her yol icinde..gelenek, gorenek kaliplarina sikistirlinca insanlara sacma, gereksiz geliyor ama the secret kitabinda yazinca niye daha anlamli ve yaldizli gozukuyor:??..

Sevgili Hizir, tesekkurler bizi hep buzaman kadar gordugun ve dun gece de eminim ziyaret ettigin icin..:)..
Herkesin guzel gonullerinden gecen tum dilekler tum hayaller gercektir insallah...hem de kat be katini:)

4 yorum:

PINAR dedi ki...

Ah ah alacagin olsun! kacirttin bana hidrellezi...

PINAR dedi ki...

Tum dilekleriniz gercek olur umarim:)

duygulunotlar dedi ki...

Canim benim saol hepimizin:) cizittirdiklerimin bir cogu hepimizi kapsiyabilcek seylerdi desem affeder misin:)?

PINAR dedi ki...

Affettim gitti:)

 
© duygulu notlar | Designed by Thailand Hotels, in collaboration with Tech Updates, Webdesign Erstellen and Premium Wordpress Themes