10 Kasım 2010 Çarşamba

iki sehir..kac hayat?



"Yeni bir ülke bulamazsın
Yeni bir şehir bulamazsın
Bu şehir arkandan gelecektir,
Nasıl geçirdiysen ömrünü burda bu köşecikte,
Öyle geçirdin demektir bütün yeryüzünde... "
Ben bugun bu sozu ararken gene arayislarin icerisndeydim...sorgulamalarin..ben neden bukadar basarisizimlarin...
Hayatta arayislarimin, sorgulamarimin yogun oldugu anlardan birinde...bu sozu aramak beni biraz toparladi kendime...hayatta elimde tutunduklarimi..asildiklarimi hatirlamami sagladi...kenarda duran ufacik nedenelri toplayip astim hayat ipime..cok guzle gozuktuler biliyormusunuz birden gozume...
Mis gibi yumusatici kokulu..tertemiz...ferah...
Ah iste hayat...hergun yeni birsey cikariyor karsima ogrenmem kendimi gelsitrmem icin de...bi harekete gecmem gerekli benim de...sole yepyeni bir istek,neden, yaldiz islemeli bir mandalla hayata asmam icin .....


Hiç yorum yok:

 
© duygulu notlar | Designed by Thailand Hotels, in collaboration with Tech Updates, Webdesign Erstellen and Premium Wordpress Themes