6 Eylül 2010 Pazartesi

Ilk Un Helvam:)

Burnumda kacgundur annemin kavurdugu helvalarin kokusu var... Irmik helvasi cekiyordu aslinda canimiz ama maalesef irmik bulamadik.. ama temin edebilecegimiz marketi bulduk..Birdahaki sefere de onu deniycem:)
Ben de elimdeki imkanlarla hazir da Kadir gecesi iken bi un helvasi kavuriyim istedim.. Annesimden muhtesem tarifini aldim:) taa oralardan bile bana tarif veriyor canim annem... ve Green Lakes S2'nin 4. kati muhtesem kavrulmus un kokusuyla harmanlandi:) Hintlilerin hergun ne kavurdugunu anlayamadigimiz o tuhaf kokularini bastirdik:))
Sonuc; annemin ki kadar olmasada ilk denememe gore fena degildi...Afiyetle de yedik..:)
Annecim tarif icin tesekkurler:) iyi ki muhtesem bi ascisin:)
Iste Ilk Un helvam...........

1 yorum:

mert dedi ki...

ellerine saglik hayatim, ilk atista 12den vurdun :) bi de irmigi ele gecirelim de helva sefamiz devam etsin.. hehe..

 
© duygulu notlar | Designed by Thailand Hotels, in collaboration with Tech Updates, Webdesign Erstellen and Premium Wordpress Themes