16 Ekim 2011 Pazar

Bir pazar gunu

Uzuuuun zamandian sonra hafta sonu Pazar gunu benim icin.... Mayismis gozlerle yatakan kendimi zorla atıp sadece kocama hazırladığım kahvaltı sofrası, arkasından el salladigim esintili bir pazar sabahı... Keyfini çıkarmak için yapmam gereken öyle cok seyin olduğu ama maalesef gunü yetmeyeceği..kafam gene islerde , kendimi bir türlü stresin dısına atamıyorum, kendimi hep tek sorumlu olarak tutuyorum tüm projelerde, ama altından kalkamiyorum, bu harika özelliğimden de nasıl kurtulacağımı bilemiyorum..cok hamim tohum, minigim mı?..O zaman nerden geliyor bu sorumluluk bilinci..kendimi pazarlayamamanin acemiliği....evde olusuma da degimiyim, haftanın son is gunü Perşembe Dubai'de bu cuma da kampanya için çalısmam gerekiyordu, bu hafta da öyle olacak nitekim..bu nedenlemevdeyim ama aklim evde değil, haftanın son gunu karsilastigimmbirmsoruya da değineyim, yapmakta eniyi oldugum şey ve nasıl bir is ortamında çalısmayı sevdiğim..benim cevaplarım cok gizli, bı patronun belkide duymak istemeyeceği gercekler...kendin olabileceğin, doğru yönetimle değişmeyen robotlasmayan daima yaratıcı olabileceğim bir is ortamı...belki su herseyi cok ciddiye alan huyumdan vazgeçtiğimde l kendiliğinden gelecegini düşünebilirim, belki de umursamazlık olabilmeliyim...ama O zaman ben kalabilirimyim ben olarak?...bu pazar gunü evde olmanın keyfini çıkarmak istiyorum..ben değerli bireyim, kendimi ne is ne de başka bir ortamda unutmamalı, fedakarlığın sınırlarını sürekli hatırlatmalıyım, benim için en yaralı ilerleme şimdilik sanırım bu olacak... Hayallerine ulaşan insanlar, fedakarlıklarını hiç düşünmüyor sanırım ki daha cok ilerlemeyi kafalarına koyabiliyorlar, gecmis tercihlerin yükümlülüklerini kafalarından kolayca atabilmek..ileriye dönmek, sorumluluklarını sınırlandırip,önce BEN diyebilmek...başarının anahtari nedir bilemiyorum, sorumluluk sahibi olmakan geçiyor ama düzenin icinde kaybolmak da an meselesi..duygu hanım azıcık daha az duygulu olmalısın isin anahtari bu sanırım...tecrubelerin birikiyor, bir sene önceki haline düşüncelerine baktığında, daha az duygusal olduğunu söyleyebilir mısın? Hayır ama daha kesin ayrıntılara takilmadigina ise evet....ilerlerken iste bu tecrübe döneminde,pazar gunü mayhoslugunda, gene kendini biraz tartmayi kenara bırak, biraz rahat ol gevşe...dunyayı ben kurtaramaz misim, anla...itiraf etmekten de korkma hem bak nekadar canımı sıkarsa sıksın ben çalısmayı seviyorum.. Kendime ayıracak kadar zamanı sunan, daha esnek o ise de kavuşacağım elbet...şimdi sadece ben, pazar gunü ve yapmak istediklerim varız,...keyfini çıkar, biraz günde yasa, biraz kendin için ol,duşun ....diyorum, hadinbakalim ras gele......

3 yorum:

PINAR dedi ki...

Eh iyi pazarlar o zaman cicim:)

duygulunotlar dedi ki...

tesekkur ederim kuzum:) bir baska pazar gununde bulusmak umidiyle diyorum:)

PINAR dedi ki...

ben hep evdeyim beklerim:)

 
© duygulu notlar | Designed by Thailand Hotels, in collaboration with Tech Updates, Webdesign Erstellen and Premium Wordpress Themes