4 Temmuz 2011 Pazartesi

Alaca Bulaca Gezmece

Ah sole gazetelere baktigimda hayatin gercekelri pat pat carpiyor yuzume, hele yurtdisinda yasiyorsaniz surkeli gundemi gazetelerden takip edip, abartili mansetelrin etkisinde ooolece kalakal oluyorsunuz..
Hasta karisini birakip genc sevgilisiyle evlenenler, skandallar, entrikalar, sohretler...
Bu hayati bazilari nasil aligiliyor hic aklim almiyor..yani hayat sadece ceplerindeki banknotla, kullandiklari markalar haline nasil donusebiliyor, nasil cikarlari daha muhim, vicdanlari daha onemsiz hale donusuyor..bu insnalar hic gece yatarken bir kokruya kapilmiyor mu? hic sorgulamiyorlar demekki sonrasini..bilmioyrum ama benim aklim al--miiii---yoooor....
---------------------
Ben buyuyunce :)cocougumu sirf okul bazli yetistirmiycem..sporunu yapsin yetenekliyse sporcu olsun herturlu dersnaeye ozel hocaya para akiticagima neden spor hoclarina antrenorlerine akitmiyim, neden spor musbakalrini izlerken hop oturup hop kalkmiyim ococugumun..ya da filmini izlerken aglmaiyim, ya da galerisini gezerken ben den aldigi ilhama sait olmiyim? acaba simdi bunlari demek kolay..isin icine girince ben de haydi odevlerin basina diye ders dudugumu claicam mi?....
--------------------------------
Gunumuzun gurbet kuslarinin arkadaslarini takip ettigi son trend Facebook'tan takip ediyorum okullairni bitirenler keplerini ucuranlar mevsimi..nasil da geciyor zaman..oysa daha dun agliyordum sinavim igrenc gecti diye:P..Ama simdiki genclik( evet ben de bu lafi kullanamaya basladim..ininin) bi baska rahat..bi baska gozu pek..gozu acik...kanmiyor hicbiseye..en ala telefonlari, en ala bilgi kaynaklari elinde kandirmak mumkun mu? benim bile saf saf dinledigmi onlar gulup geciyor..acaba yasla degil de benim safligimla mi ilgili hersey?.....
-------------------------
Ve de efendim tatil sezonumuz aciyoruuz:) bu hafta sonu Istanbul bizim, biz Istanbuluz...Aileyle hasret gidermeye bile yetmiycek bir haftalik suremiz var ve hersey herkes gozumde tuutuyor..keske hic uyumadan gecirebilsem bu bi haftayi ve hic zaman kaybim olmasa...gunduz sevdikelrimle zaman gecirip gece uyurgezer gibi o sokaka senin bu sokak benim ozledigim yerleri gezsem.....Istanbul sonrasi da duragimiz Kenya...evet bu seferki yaz maceremiz Afrikada soluklanmak...ayarladigimiz safari turuyla goc mevsiminde de olunmasindan dolayi Tanzanya ya goc eden tum vahsi hayvanlari izliycez safariyle birlikte..Asilar olundu uzun kollu sinek gecirmez gomlekler alindi, spreyler cantlarda 4 saate bir surulmek uzere yanimizda bulunacaklar..macera dolu gunler bizi bekliyor yani :)..ama ama geri dondugumuzde tazecik yen aldigim fotograf makinamla muhtesem kareler olucak elimde...En onemlisi de is stresinden hayatin derdinden biraz sole uzaklasicak olmamiz sevgilimle, birbirmize zaman ayirip hayatin tilsimini hatriliycaz gene..gozgoze, elele genclesip liseli asiklar olucaz gene...en en cok heyecanlandiran da bu beni..
--------------
Duba'nin sicaklari almis basini yurumusken bu aralar su iki haftalik kacamak cok ama cok iyi gelicek..nemden onumuzu goremedigimiz hava facialari yasanirken..mis gibi ciciek kokulari, toprak ve canli hayatin icine dusmek, ozledigimiz dogayi bize fazlasiyla vericek..hem de busefer tum vahsiligiyle:P...
-----------------

3 yorum:

PINAR dedi ki...

Tatilinizi kiskaniyorum.Evet.
Coook eglenin tatlilar:)

duygulunotlar dedi ki...

:) sizi de cok guzel bi tatil bekliyor sicacik doranizla..mis gibi:) Saol canim:)

ben anadolu dedi ki...

canım bir sonraki maceranız volga üzerinden petersburg ve taa alaska olsun.dünyanın tüm gizemli ülkeleri onları keşfetmenız için sizi bekliyor.sağlıkla gezin ,görün,hissedin,koklayın,dinleyin.doğanın tüm canlıları ile uyum içinde olun.merak edin soru sorun.elele ve daima ileriye.allaha emanet olun.sağlıkla kalın.senı çok seviyorum.harika yemekler yaptım yarın akşam için.seni yarın görebilmek daha harıka.

 
© duygulu notlar | Designed by Thailand Hotels, in collaboration with Tech Updates, Webdesign Erstellen and Premium Wordpress Themes